26 októbra 2012

Nielen povalové poklady

Približne toto ma čaká na budúci rok .. a veľa veľa ďalšieho :o)
(teraz by som vedela, čo všetko dať na sieť, ale čo potom, keď si vyčerpám všetky tromfy? :o) )
***
Toaletný stolík - teším sa na jeho premenu
Síce mám dilemu, ako ho vyriadim zvnútra - takže najrozumnejšie bude, ak my napíšete Vy / tie, čo ste robili niečo podobné, ako ste sa s tým popasovali.
Keďže nie som zástanca "všetkého bieleho", pravdepodobne pôjde na prírodnú farbu :)
***
Pridávam sľúbené  umývadlo pre:
Renatku podľa zrealizovanej renovácie od Danky.
***
 Nepýtajte sa ma, čo je toto .. ak viete, napíšte ..
 (jeden typ by bol v rámci držiaka na valček - ale, mám poličku, ktorá na to slúžila) 
tá "vec" visí na úchytke z kredenca, aby ste si nemysleli, že je to súčasť..
***
So želaním krásneho víkendu sa s Vami ľúčim na pár dní.
.. a aby som nezabudla, ďakujem za všetky Vaše nápady :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára