04 februára 2013

Kniha: Ako spraviť nevšednosť zo všednosti..


.. dnes len malá ukážka z knihy, ktorú sme si spoločne vybrali na Vianoce.
Keďže sa v tomto čase plne nevenujem renovácii starého nábytka a môj další príspevok je v štádiu riešenia, dúfam, že aspoň takáto malá prezentácia Vám bude stačiť na najbližší týždeň..
 páči sa mi štýl, ale aj Vianoce sú mojím obľúbeným obdobím..
 .. ako aj začiatok leta - sviatok sv. Jána a svätojánska noc :)
 ***

črepy - patrili na začiatok, či na koniec oslavy života?
 krásny týždeň..

2 komentáre:

  1. zaujímavé, krásne fotky, ty si ale tajnostkárka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Reni, čo Ti poviem? je to len hra so slovíčkami, ktorú mám rada od nepamäti - inak by bol život nudný ...
      Dobre sa mi tu mávajte, a ja po týždni budem mať čo čítať - dúfam

      Odstrániť