25 februára 2014

Place of my youth

Dievčence, potešili ste ma, toľko krásnych komentárov !
Ukážem Vám "domček môjho mládí"
***
shining rays of the evening sun
old windows and doors
Chamber - in which he left Aunt
 standards from uncle Store
 aunt had a beautiful red and white kitchen
what little was left of it
 rays of sunset
Thanks..


3 komentáre:

  1. Úplne rozprávková chalúpka, v niečom podobnom som bývala za mlada aj ja :-) Ale naš sa už tak nezachoval :-( Moja sestra si ho totálne prerobila a býva tam v ňom teraz. A ten vaš je celkom zachovalý, tam niekto ešte býva?...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. och aké čarovné miesto ,ja som vyrastala v meste ale moja prababička bola z dediny a mali statok - kováčstvo boli vraj veľmi majetní ja si z hospodárstva pamätám veľmi málo ,nedeľnú izbu , stodoly určite tam bolo plno krásneho nábytku no ako dieťa mi to bolo jedno .. prepáč že ti to píšem tu ale neviem násjť tvoj email... zajtra je v Jysku zľava na ten prehoz 30% a vieš sa priamo v predajni pýtať na konkrétny druh tovaru a oni vedia v počítači skontrolovať tri týždne do predu či na daný tovar bude zľava, to som zistila náhodne keď som kupovala ten prehoz a pýtala sa do kedy majú na nu zlavu 50% a pani sa pozrela avravé že o dva týždne bude 30% a tá 50% bola iba ten jeden deň...tak som teraz múdra a chodím tam ako na klavír :DD


    OdpovedaťOdstrániť